2018 – 2022 yılları arasında başlayanların müfredatı
| EĞİTİM | FAKÜLTESİ | |||||
| TEMEL EĞİTİM | BÖLÜMÜ | |||||
| OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ | PROGRAMI | |||||
| 2018 YILI MÜFREDATI | ||||||
| BİRİNCİ YIL | ||||||
| BİRİNCİ YARIYIL | ||||||
| NO | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS |
| A | Erken Çocukluk Eğitimine Giriş | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| A | Çocuk Sağlığı ve İlkyardım | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Eğitime Giriş | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Eğitim Felsefesi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| GK | Türk Dili I | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| GK | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| GK | Yabancı Dil I | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| GK | Bilişim Teknolojileri | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| TOPLAM | 19 | 0 | 19 | 19 | 30 | |
| BİRİNCİ YIL | ||||||
| İKİNCİ YARIYIL | ||||||
| NO | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS |
| MB | Eğitim Sosyolojisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Eğitim Psikolojisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| GK | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| GK | Yabancı Dil II | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| GK | Türk Dili II | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| GK | Seçmeli I | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| A | Erken Çocukluk Döneminde Gelişim | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| A | Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim | 2 | 0 | 2 | 2 | 5 |
| TOPLAM | 18 | 0 | 18 | 18 | 30 | |
| İKİNCİ YIL | ||||||
| ÜÇÜNCÜ YARIYIL | ||||||
| NO | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS |
| MB | Türk Eğitim Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Seçmeli 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| AE | Seçmeli 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| AE | Erken Çocuklukta Fen Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 6 |
| AE | Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| AE | Okul Öncesi Eğitim Programları | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| TOPLAM | 17 | 0 | 17 | 17 | 30 | |
| İKİNCİ YIL | ||||||
| DÖRDÜNCÜ YARIYIL | ||||||
| NO | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS |
| MB | Öğretim Teknolojileri | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Öğretim İlke ve Yöntemleri | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Seçmeli 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| GK | Seçmeli 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| GK | Topluma Hizmet Uygulamaları | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| AE | Seçmeli 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| AE | Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| AE | Erken Çocuklukta Oyun Gelişimi ve Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 |
| AE | Erken Çocukluk Eğitiminde Drama | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| TOPLAM | 19 | 2 | 21 | 20 | 30 | |
| ÜÇÜNCÜ YIL | ||||||
| BEŞİNCİ YARIYIL | ||||||
| NO | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS |
| MB | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Seçmeli 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| GK | Seçmeli 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| AE | Seçmeli 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| AE | Erken Çocuklukta Sanat Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| AE | Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| AE | Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| TOPLAM | 19 | 0 | 19 | 19 | 30 | |
| ÜÇÜNCÜ YIL | ||||||
| ALTINCI YARIYIL | ||||||
| NO | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS |
| MB | Eğitimde Ahlâk ve Etik | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Sınıf Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Seçmeli 4 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| GK | Seçmeli 4 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| AE | Seçmeli 4 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| AE | Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| AE | Çocuk Ruh Sağlığı | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| AE | Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| TOPLAM | 18 | 0 | 18 | 18 | 30 | |
| DÖRDÜNCÜ YIL | ||||||
| YEDİNCİ YARIYIL | ||||||
| NO | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS |
| MB | Öğretmenlik Uygulaması 1 | 2 | 6 | 8 | 5 | 12 |
| MB | Okullarda Rehberlik | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Seçmeli 5 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| AE | Seçmeli 5 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| AE | Karakter ve Değer Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| AE | Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| TOPLAM | 13 | 6 | 19 | 16 | 30 | |
| DÖRDÜNCÜ YIL | ||||||
| SEKİZİNCİ YARIYIL | ||||||
| NO | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS |
| MB | Öğretmenlik Uygulaması 2 | 2 | 6 | 8 | 5 | 15 |
| MB | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| MB | Seçmeli 6 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| AE | Seçmeli 6 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| AE | Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| TOPLAM | 11 | 6 | 17 | 14 | 30 | |
| GENEL KÜLTÜR (GK) SEÇMELİ DERSLERİ | |||||||
| DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS | ||
| GK | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Beslenme ve Sağlık | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Bilim Tarihi ve Felsefesi | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Bilim ve Araştırma Etiği | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Ekonomi ve Girişimcilik | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Geleneksel Türk El Sanatları | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | İnsan İlişkileri ve İletişim | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Kariyer Planlama ve Geliştirme | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Kültür ve Dil | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Medya Okuryazarlığı | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Mesleki İngilizce | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Sanat ve Estetik | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Türk Halk Oyunları | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Türk İşaret Dili | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Türk Kültür Coğrafyası | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Türk Musikisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Türk Sanatı Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Temel Müzik Bilgisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| GK | Diksiyon ve Etkili Konuşma | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | |
| MESLEK BİLGİSİ (MB) SEÇMELİ DERSLERİ | |||||||
| DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS | ||
| MB | Açık ve Uzaktan Öğrenme | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Çocuk Psikolojisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Eğitim Hukuku | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Eğitim Antropolojisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Eğitim Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Eğitimde Drama | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Eğitimde Program Dışı Etkinlikler | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Eğitimde Program Geliştirme | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Eğitimde Proje Hazırlama | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Eleştirel ve Analitik Düşünme | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Kapsayıcı Eğitim | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Karşılaştırmalı Eğitim | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Mikro Öğretim | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Müze Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Öğrenme Güçlüğü | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| MB | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| ALAN EĞİTİMİ (AE) SEÇMELİ DERSLERİ | |||||||
| DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | KREDİ | AKTS | ||
| AE | Aile Eğitimi ve Katılımı | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Çocuk ve Medya | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Çocukta Davranış Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Çocukta Hareket Gelişimi ve Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Çocukta Sosyal Beceri Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Erken Çocukluk Eğitiminde Geleneksel Çocuk Oyunları | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Erken Çocuklukta Dil ve Kavram Gelişimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Erken Çocuklukta Duyu Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Erken Çocuklukta Ritim, Dans ve Orff Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Yaratıcı Çocuk Etkinlikleri | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| AE | Türk Kültüründe Aile ve Çocuk | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 | |
| GENEL TOPLAMLAR | |||||||
| TOPLAM TEORİK DERS SAATİ SAYISI | 134 | ||||||
| TOPLAM UYGULAMA DERS SAATİ SAYISI | 14 | ||||||
| TOPLAM SEÇMELİ DERS SAATİ SAYISI | 32 | ||||||
| TOPLAM SEÇMELİ DERS AKTS KREDİSİ | 44 | ||||||
| TOPLAM STAJ AKTS KREDİSİ | 27 | ||||||
| TOPLAM AKTS KREDİSİ | 240 | ||||||
2023 yılı ve sonrasında başlayan öğrencilerin müfredatı
| EĞİTİM | FAKÜLTESİ | ||||||
| TEMEL EĞİTİM | BÖLÜMÜ | ||||||
| OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ | PROGRAMI | ||||||
| 2023 YILI MÜFREDATI | |||||||
| BİRİNCİ YARIYIL | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | MB | Eğitime Giriş | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 2 | MB | Eğitim Felsefesi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 3 | GK | Türk Dili I | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 |
| 4 | GK | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 |
| 5 | GK | Yabancı Dil I | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 6 | GK | Seçmeli 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 7 | GK | Bilişim Teknolojileri | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 8 | AE | Erken Çocukluk Eğitimine Giriş | 3 | 0 | 3 | 3 | 6 |
| 9 | AE | Çocuk Sağlığı ve İlkyardım | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| TOPLAM | 20 | 0 | 20 | 20 | 30 | ||
| İKİNCİ YARIYIL | |||||||
| NO | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS | |
| 1 | MB | Eğitim Sosyolojisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 2 | MB | Eğitim Psikolojisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 3 | GK | Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi II | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 |
| 4 | GK | Yabancı Dil II | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 5 | GK | Türk Dili II | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 |
| 6 | AE | Seçmeli 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 7 | AE | Erken Çocukluk Döneminde Gelişim | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| 8 | AE | Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| 9 | MB | Okul Deneyimi | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| TOPLAM | 19 | 2 | 21 | 20 | 30 | ||
| ÜÇÜNCÜ YARIYIL | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | MB | Eğitimde Program Geliştirme | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 2 | MB | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 3 | MB | Seçmeli 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 4 | GK | Seçmeli 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 5 | AE | Seçmeli 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 6 | AE | Erken Çocuklukta Fen Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| 7 | AE | Okul Öncesi Eğitim Programları | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| 8 | AE | Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| TOPLAM | 19 | 0 | 19 | 19 | 30 | ||
|
|
|||||||
| DÖRDÜNCÜ YARIYIL | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | MB | Öğretim Teknolojileri | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 2 | MB | Öğretim İlke ve Yöntemleri | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 |
| 3 | MB | Seçmeli 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 4 | GK | Topluma Hizmet Uygulamaları | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 |
| 5 | AE | Seçmeli 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 6 | AE | Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 5 |
| 7 | AE | Erken Çocuklukta Oyun ve Hareket Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| 8 | AE | Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| TOPLAM | 19 | 2 | 21 | 21 | 30 | ||
| BEŞİNCİ YARIYIL | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | MB | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 2 | MB | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 |
| 3 | MB | Seçmeli 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 4 | GK | Seçmeli 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 5 | AE | Seçmeli 4 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 6 | AE | Erken Çocuklukta Sanat ve Yaratıcılık Eğitimi | 2 | 2 | 4 | 4 | 5 |
| 7 | AE | Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| 8 | AE | Erken Çocuklukta Alternatif Yaklaşımlar | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| TOPLAM | 19 | 2 | 21 | 21 | 30 | ||
| ALTINCI YARIYIL | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | MB | Eğitimde Ahlak ve Etik | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 2 | MB | Sınıf Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 3 | MB | Seçmeli 4 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 4 | GK | Seçmeli 4 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 5 | AE | Seçmeli 5 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 6 | AE | Erken Çocuklukta Aile Eğitimi ve Katılımı | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| 7 | AE | Çocuk Ruh Sağlığı | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| 8 | AE | Erken Çocukluk Eğitiminde Drama | 1 | 2 | 3 | 3 | 5 |
| TOPLAM | 17 | 2 | 19 | 19 | 30 | ||
| YEDİNCİ YARIYIL | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | MB | Öğretmenlik Uygulaması 1 | 2 | 6 | 8 | 5 | 8 |
| 2 | MB | Okullarda Rehberlik | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 3 | MB | Seçmeli 5 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 4 | AE | Seçmeli 6 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 5 | AE | Erken Çocuklukta Karakter ve Değerler Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| 6 | AE | Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| 7 | AE | Erken Çocukluk Eğitiminde Alan Çalışması 1 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 |
| TOPLAM | 17 | 6 | 23 | 20 | 30 | ||
| SEKİZİNCİ YARIYIL | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | MB | Öğretmenlik Uygulaması 2 | 2 | 6 | 8 | 5 | 8 |
| 2 | MB | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 3 | AE | Erken Çocuklukta Çevre Eğitimi | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| 4 | AE | Seçmeli 7 | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 5 | AE | Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 |
| 6 | AE | Erken Çocukluk Eğitiminde Alan Çalışması 2 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 |
| 7 | AE | Çocuklarda Problem Davranışlar ve Davranış Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| TOPLAM | 17 | 6 | 23 | 20 | 30 | ||
| GENEL TOPLAMLAR | |||||||
| TOPLAM TEORİK DERS SAATİ SAYISI | 147 | ||||||
| TOPLAM UYGULAMA DERS SAATİ SAYISI | 20 | ||||||
| TOPLAM SEÇMELİ DERS SAATİ SAYISI | 32 | ||||||
| TOPLAM SEÇMELİ DERS AKTS KREDİSİ | 60 | ||||||
| TOPLAM STAJ AKTS KREDİSİ | 16 | ||||||
| TOPLAM AKTS KREDİSİ | 240 | ||||||
| UYGULAMALI DERS SAATİ / TOPLAM DERS SAATİ (%) | 11,98 | ||||||
| TOPLAM SEÇMELİ DERS AKTS KREDİSİ / TOPLAM AKTS KREDİSİ (%) | 25,00 | ||||||
| MB SEÇMELİ DERS HAVUZU | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | MB | 21. Yüzyıl Eğitiminde Güncel Gelişmeler | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 2 | MB | Açık ve Uzaktan Öğrenme | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 3 | MB | Çocuk Psikolojisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 4 | MB | Ders İmecesi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 5 | MB | Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 6 | MB | Eğitim Antropolojisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 7 | MB | Eğitim Hukuku | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 8 | MB | Eğitim Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 9 | MB | Eğitimde Kodlama ve Uygulamaları | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 10 | MB | Eğitimde Program Dışı Etkinlikler | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 11 | MB | Eleştirel ve Analitik Düşünme | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 12 | MB | Kapsayıcı Eğitim | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 13 | MB | Karşılaştırmalı Eğitim | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 14 | MB | Mikro Öğretim | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 15 | MB | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 16 | MB | Okul Psikolojisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 17 | MB | Öğrenme Güçlüğü | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 18 | MB | Öğretimde Motivasyona Kuramsal Yaklaşımlar | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 19 | MB | Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 20 | MB | Sınıflarda Rehberlik Uygulamaları | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 21 | MB | Sosyal Sorunlar ve Eğitim | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 22 | MB | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 23 | MB | Türk Eğitim Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 24 | MB | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| GK SEÇMELİ DERS HAVUZU | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | GK | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 2 | GK | Beslenme ve Sağlık | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 3 | GK | Bilim ve Araştırma Etiği | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 4 | GK | Ekonomi ve Girişimcilik | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 5 | GK | Geleneksel Türk El Sanatları | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 6 | GK | İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 7 | GK | İnsan İlişkileri ve İletişim | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 8 | GK | Kariyer Planlama ve Geliştirme | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 9 | GK | Kültür ve Dil | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 10 | GK | Medya Okuryazarlığı | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 11 | GK | Mesleki İngilizce | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 12 | GK | Sanat ve Estetik | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 13 | GK | Türk Halk Oyunları | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 14 | GK | Türk İşaret Dili | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 15 | GK | Türk Kültür Coğrafyası | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 16 | GK | Türk Musikisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 17 | GK | Türk Sanatı Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 18 | GK | Temel Müzik Bilgisi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 19 | GK | Diksiyon ve Etkili Konuşma | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 20 | GK | Türk Anayasa Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 21 | GK | Çağdaş Dünya Tarihi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 22 | GK | Ülkeler Coğrafyası | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 23 | GK | Doğal Kaynaklar | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 24 | GK | Edebiyat ve Toplum | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 25 | GK | Edebiyatımızda Güfte ve Güfte Yazarlığı | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 26 | GK | Uluslararası Öğrenciler İçin Akademik Türkçe | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 27 | GK | Okuma Kültürü | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 28 | GK | Hukuk ve Adalet | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 29 | GK | İlk Yardım | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 30 | GK | Ders Dışı Etkinlikler | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 31 | GK | Bilim Tarihi ve Felsefesi | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 32 | GK | Eğitimde Yapay Zekanın Temelleri | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| 33 | GK | Robotik ve Kodlama | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| AE SEÇMELİ DERS HAVUZU | |||||||
| NO | Ders Grubu | DERS ADI | TEORİK | UYGULAMA | TOPLAM | ULUSAL KREDİ |
AKTS |
| 1 | AE | Erken Çocuklukta Medya ve Medya Okuryazarlığı | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 2 | AE | Erken Çocuklukta Duyu Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 3 | AE | Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 4 | AE | Erken Çocuklukta Dil ve Kavram Gelişimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 5 | AE | Çocuğun Katılımı | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 6 | AE | Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 7 | AE | Erken Çocuklukta Toplumsal Cinsiyet | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 8 | AE | Etkileşimli Kitap Okuma ve Resimli Çocuk Kitabı Hazırlama | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 9 | AE | Okul Öncesinde Bilişsel Yeteneklerin Geliştirilmesi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 10 | AE | Çocukta Yaratıcı Hareket Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 11 | AE | Erken Çocuklukta Duygu Düzenleme | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 12 | AE | Erken Çocukluk Eğitiminde Geleneksel Çocuk Oyunları | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 13 | AE | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 14 | AE | Çocukta Resmin Gelişimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 15 | AE | Karşılaştırmalı Matematik Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 16 | AE | Erken Çocuklukta Ritim, Dans ve Orff Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 17 | AE | Çocukta Sosyal Beceri Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 18 | AE | Hikâye Anlatım Teknikleri | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 19 | AE | Erken Çocukluk Eğitiminde Kalite ve Standartlar | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 20 | AE | Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 21 | AE | Gelişime Uygun Uygulamalar | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 22 | AE | Müze ve Çocuk | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| 22 | AE | Çocuk Hakları | 2 | 0 | 2 | 2 | 4 |
953 kez görüntülendi



English